Sæsoninformation

Gymnastik-afdelingen har over 30 år på bagen, som selvstændig afdeling under Jels IF.

Afdelingsudvalget er drevet af 5 udvalgsmedlemmer og 2 aktive suppleanter. Vi er en god blanding af "gamle" med stor erfaring og helt nye kræfter. Det synes vi giver et godt fundament for vores samarbejde.

Vores gymnaster spænder bredt, helt fra dem der lige har lært at gå, på vores forældre/barn hold. Børnehavebørnene kan gå på Micromix og når de kommer i skole, starter de på Turbomix. Vores største gymnaster går på Juniormix, som er fra 3. klasse og op.

Vi har desværre ikke en instruktør til vores Qvindehold 18+ på nuværende tidspunkt, men ellers prøver vi på at uddanne og skabe plads til så mange så muligt hvert år. Vi tilstræber os på at følge udviklingen og matche efterspørgslen.

Alle hold træner i Thorhallen og hvert år har vi opstart i uge 38. Her kan du prøve at være med 3 gange - for at se om det er noget for dig. Al tilmelding foregår lige her.

Vi har mange skønne og uundværlige frivillige - hver år imellem 20-25 piger og drenge - kvinder og mænd - som bruger deres fritid på at træne en dag ugentligt, fra september til marts. Det batter, når vi løfter i folk - #deterfedtatværefrivillig.

Vi glæder os til at se DIG - ...og hvis du går med drømme om at blive frivillig, så tøv ikke med at kontakte os...

• Sydjysk Sparekasse
  • Danhostel Thorhallen Jels