Foråret starter med gymnastik opvisning i Jels

GYMNASTIK: Jels IF's gymnastikudvalg afholder vores årlige gymnastikopvisning, lørdag den 2. marts 2024

Udover Jels IF's 4 børnehold har vi inviteret 3 gæstehold.
I år er vores gæstehold Vojens Rytmeqvinder, TeamGYM fra Vejen samt Minimix fra DGI Sydvest

"Der er lokale deltagere på alle gæstehold - det er vores udgangspunkt når vi skal finde gæstehold", udtaler Susan Rasmussen, formand for Jels IF's gymnastikudvalg.

Bestyrelsen i Jels Idrætsforening har i år besluttet, at deres hædring af Lederpris og Skuldreklap skal forgå til gymnastikudvalgets forårsopvisning.

"Det plejer at forgå til generalforsamlingen, men vi synes at rammerne er perfekte på sådan en dag - så det prøver vi i år", udtaler Jane Stark, formand for Jels IF.

Som sidste år starter gymnastikopvisningen om formiddagen. Dørene åbnes kl. 9.30 og der er fælles indmarch kl. 10.00.

Arrangementet er forholdsvis kort - med udmarch ca. kl. 12.30, så vi håber, at folk vil støtte op om holdene, og blive til hele opvisningen er afsluttet - det betyder noget for de gymnaster, der skal på gulvet.

Programmet for opvisningen kan ses ved at klikke på "Program for opvisningen" herunder.

Et nyt tiltag for os bliver i år, at man kun kan købe entre billetten med MobilePay. Det håber vi bliver taget godt imod. Har man lige penge - tager vi selvfølgelig også imod kontanter.

Entreen koster 50 kr. for voksne - børn under 12 år 25 kr.

"Vi glæder os til at se Thorhallen fyldt med glade gymnaster og publikum. Vi opfordrer samtidig det lokale publikum til, at lade bilen stå hjemme, da der kan blive mangel på parkeringspladser dagen igennem", slutter Susan Rasmussen.

Se også:

- Program for opvisningen

12. februar 2024, kl. 23:11 (Karin Bybjerg Vest)

Kommentér nyheden

• Sydjysk Sparekasse