Få nyhederne direkte i indbakken - tilmeld dig her

Julehilsen fra Jels IF

BESTYRELSEN: Bestyrelsen i Jels IF ønsker alle medlemmer en glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.

"Vi ser tilbage på 2023 med masser af aktivitet og en travl mødekalender. Vi synes selv at vi er kommet godt fra start med at gentænke JIF, og har stadig mange ideer og gåpåmod", fortæller Jane Stark, formand for Jels IF.

Jels IF vil gerne benytte lejligheden til at takke alle for indsatsen i år, for hjælpen - det nytter når der løftes i flok. Idrætslivet i Jels kunne ikke eksistere uden Jels IF’s mange udvalg med hver deres bestyrelse, de mange instruktører, trænere, ledere og frivillige kræfter, som driver foreningslivet, og som hver især gør en forskel i vores lille lokalsamfund.

Især tak til alle, som bidrog med hjælp til Jels IF's aktivitet i forbindelse med VM i Kano og Kajak Marathon. Der var en masse børn, som hyggede sig og var aktive - og det er jo netop et af foreningens hovedformål.

Foreningen håber at se en masse til deres årlige generalforsamling den 20. marts 2024, hvor du kan høre om arbejdet i årets løb, når formand Jane Stark har ordet med årsberetningen. Husk at sætte kryds i kalenderen nu!

Har du lyst at være en del af Jels IF, så tager de imod alle, som har lyst at bidrage med stort som småt. Skriv eller ring til os, du finder kontakt information på https://www.jels-if.dk/bestyrelsen/bestyrelsen/.

PS: Jels IF mangler stadig nøgler til klublokalet og skabene i klublokalet (specielt dem som tilhører festudvalg / Jels IF's Venner), så hvis du har viden om det eller har en nøgle liggende fra din "tid" i Jels IF så kontakt gerne bestyrelsen på bestyrelse@jels-if.dk.

23. december 2023, kl. 12:59 (Dennis Kryger Sørensen)

Kommentér nyheden

• Sydjysk Sparekasse