Få nyhederne direkte i indbakken - tilmeld dig her

Igen en flot benzincheck til Jels IF

BESTYRELSEN: Siden OK-tanken ved SuperBrugsen i Jels åbnede i 90'erne har selvsamme brugsforening, OK og Jels IF haft en sponsoraftale. Beløbet på sponsorchecken afhænger af hvor meget benzin og diesel der bliver købt via OK-kort eller OK's app på de profiler, der har valgt Jels IF, som den klub, der skal have glæde af sponsorkronerne.

Som du kan se på billedet, så kræver det et stort banner at skrive så stort et beløb og faktisk er beløbet ikke kun de 22.132 kr. som der står på banneret. Det rigtige beløb som Jels IF har fået gavn af, er ikke mindre end 30.704 kr. Siden corona-pandemien har OK nemlig valgt at give ekstra støtte til klubkasserne, så derfor stemmer beløbet på banneret og det faktiske beløb ikke.

Brug appen og støt med det dobbelte
Før i tiden skulle det være et OK-kort, der blev brugt førend man støttede Jels IF, men med introduktionen af OK's app, er det nu også muligt at støtte ved at tanke med appen - uanset hvordan man vælger at betale i appen. Det er nemt at se hvilken klub man støtter inde i appen og helt indtil 31. maj 2024, modtager Jels IF dobbelt støtte, hvis det er OK's app der bliver brugt til at tanke med.

"I Jels IF er vi utrolig taknemmelige for støtten fra vores trofaste partnere, SuperBrugsen i Jels og OK. Gennem de sidste mange år er der blevet sendt utrolig mange penge i vores retning. Vi sender nogle af pengene videre til de forskellige afdelinger, som de så kan bruge på at tiltrække og fastholde frivillige trænere og ledere", fortæller Jens Chr. Mikkelsen, der er med i Jels IF's sponsorudvalg.

"Kigger man på beløbets størrelse, så indikerer det jo meget godt at der er masser af opbakning til vores aftale, hvilket vi naturligvis også er rigtig glade for", forklarer Mathias Haudrum Andersen, Uddeler i SuperBrugsen i Jels.

Uddeleren oplyser at det her fra starten af september ikke længere er muligt at betale for benzin og diesel med kontanter på tanken i Jels. Det er naturligvis stadig muligt at betale med diverse betalingskort og ellers er det hurtigt og nemt at downloade OK's app til ens smartphone - og så kan Jels IF jo vælges som den klub man gerne vil støtte.

Jels IF vil gerne takke alle som tanker med deres OK-kort eller via OK's app - bliv endelig ved, det kan mærkes i klubkassen.

27. september 2023, kl. 07:22 (Dennis Kryger Sørensen)

Kommentér nyheden

• Sydjysk Sparekasse